Včeraj se je zaključil 13. Seminar medijskih trendov, SEMPL. Govorilo se je o marsičem, v prvem planu pa so bili prav gotovo mediji. Medijski poznavalci so v sklopu svojih predstavitev nizali številne informacije. Nekatere med njimi so bile presenetljive, druge zaskrbljujoče, tretje zanimive in navdihujoče. Od vseh so mi bili najbolj zanimivi tisti govorniki, ki so govorili o spremembah v družbi (npr. do leta 2015 pa naj bi polovica prebivalstva EU uporabljala vsaj eno socialno omrežje ter 45% naj bi jih kupovalo izdelke online); o konkretnih spremembah blagovnih znamk oz. prilagajanju le-teh na spremembe (npr. nizozemska revija Linda ali prehod Životinskega carstva iz tradicionalnih sličic na virtualno realnost) in o najrazličnejših aplikacijah, o katerih niti ne veš, da obstajajo, pa bi ti marsikdaj lahko bile v pomoč (npr. yelp, check username, socil mention, google profiles, scribd ipd.). Zaenkrat toliko iz 13. SEMPL-a.
Urška.
Ni komentarjev:
Objavite komentar